Archiv diskusních příspěvků - duben 2013 (1)
4. 8. 2014
Re: prosba
Diskuse
Diskuse
Kossuth
4. 4. 2013 15:04
Ale ono to s tím, tak trochu souvisí, neboť svízelná situace nezaměstnaných je jen a POUZE důsledkem politiky respektive politiků potažmo nedokonalých zákonů a velmi sporných kroků které provedly naše politické elity a takto bych mohl pokračovat, neboť negativní výčet by byl velmi obsáhlí.
K problematice jak řešit tzv. veřejnou službu jsem se již v diskuzi zmiňoval, zatím nikdo nepřišel s lepším nápadem, takže se budete muset nejspíš soudit, protože nepředpokládám, že se nějak dohodnete. V o poznání lepší situaci jsou ti, kteří veřejnou službu odmítly, stačí podat PODNĚT K PROVEDENÍ PŘEZKUMNÉHO ŘÍZENÍ na místně příslušný úřad práce a ROZHODNUTÍ o vyřazení z evidence z důvodu odmítnutí VES bude ZRUŠENO.
Bohužel, jiná možnost než soud zřejmě není, což je opět pouze důsledek, tentokrát toho, že nálezy ÚS nepůsobí zpětně.
K problematice jak řešit tzv. veřejnou službu jsem se již v diskuzi zmiňoval, zatím nikdo nepřišel s lepším nápadem, takže se budete muset nejspíš soudit, protože nepředpokládám, že se nějak dohodnete. V o poznání lepší situaci jsou ti, kteří veřejnou službu odmítly, stačí podat PODNĚT K PROVEDENÍ PŘEZKUMNÉHO ŘÍZENÍ na místně příslušný úřad práce a ROZHODNUTÍ o vyřazení z evidence z důvodu odmítnutí VES bude ZRUŠENO.
Bohužel, jiná možnost než soud zřejmě není, což je opět pouze důsledek, tentokrát toho, že nálezy ÚS nepůsobí zpětně.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: prosba
Diskuse
Diskuse
Kossuth
4. 4. 2013 16:04
Souhlasím,
Zpráva veřejného ochránce práv k odškodnění tzv. veřejné služby:
http://www.ochrance.cz/tiskove-zpravy/tiskove-zpravy-2013/jak-je-to-s-odskodnenim-za-verejnou-sluzbu/
Bohužel taky nejsem právník a na použití správných slov ve správném pořadí skutečně velmi záleží. Podle mého názoru je možné se domáhat i škody vzniklé nesprávným úředním postupem v souvislosti s DONEZ (nemajetková i majetková újma), pokud se rozhodněte soudit, tak proč to do žaloby nezahrnout. Celkem dobře a přehledně je problematika odškodnění vysvětlena na níže uvedeném odkazu.
http://www.ferovajustice.cz/clanky/kdyz-mi-zpusobi-skodu-stat-2655.html
Bylo by dobré, kdyby zástupci ASN konzultovali problematiku odškodnění VES s nějakým advokátem, protože šance na úspěch tu určitě je, ale ne každý bude schopen sepsat žalobu atd. Další otázkou je zda je v tomto případě možné podat hromadnou žalobu i když společný jmenovatel by tu byl a to nevyplacená odměna za vykonanou práci, tedy alespoň minimální mzda.
Zpráva veřejného ochránce práv k odškodnění tzv. veřejné služby:
http://www.ochrance.cz/tiskove-zpravy/tiskove-zpravy-2013/jak-je-to-s-odskodnenim-za-verejnou-sluzbu/
Bohužel taky nejsem právník a na použití správných slov ve správném pořadí skutečně velmi záleží. Podle mého názoru je možné se domáhat i škody vzniklé nesprávným úředním postupem v souvislosti s DONEZ (nemajetková i majetková újma), pokud se rozhodněte soudit, tak proč to do žaloby nezahrnout. Celkem dobře a přehledně je problematika odškodnění vysvětlena na níže uvedeném odkazu.
http://www.ferovajustice.cz/clanky/kdyz-mi-zpusobi-skodu-stat-2655.html
Bylo by dobré, kdyby zástupci ASN konzultovali problematiku odškodnění VES s nějakým advokátem, protože šance na úspěch tu určitě je, ale ne každý bude schopen sepsat žalobu atd. Další otázkou je zda je v tomto případě možné podat hromadnou žalobu i když společný jmenovatel by tu byl a to nevyplacená odměna za vykonanou práci, tedy alespoň minimální mzda.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Hrozí nepokoje, prý je to práce politiků. Nová čísla o zlé budoucnosti
Diskuse
Diskuse
Kossuth
10. 4. 2013 15:33
Aktuální pondělní zpráva Mezinárodní organizace práce (ILO) přinesla neveselé informace. Vyplývá z ní totiž, že v Evropě od začátku nynější krize přibylo přes deset milionů nezaměstnaných. Tato zhoršující se situace na trhu práce zvyšuje nebezpečí sociálních nepokojů. Podle ekonomky Ilony Švihlíkové se navíc velmi snižují šance na získání práce i někde v zahraničí, což bylo pro řadu Evropanů řešením.
Více na:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Hrozi-nepokoje-pry-je-to-prace-politiku-Nova-cisla-o-zle-budoucnosti-268400
Více na:
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Hrozi-nepokoje-pry-je-to-prace-politiku-Nova-cisla-o-zle-budoucnosti-268400
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
v čr pracuje za minimalni mzdu 80 000 lidi a čr to neprinasi skoro nic
Pravda o Drábkových úsporách: Stát zaplatil třikrát víc
Diskuse
Diskuse
Kossuth
11. 4. 2013 15:34
Zdroj:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=776547#utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_campaign=B&utm_term=position-4
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=776547#utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_campaign=B&utm_term=position-4
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Jak jsem říkal už dávno...
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
ABC
11. 4. 2013 23:24
Je třeba se obrátit na Mezinárodní organizaci práce při OSN (ILO) pro porušování Dohody o nucené práci, ve které je jasně stanoveno, že se jedná o trestný čin ze strany státních úředníků a stát je povinen ukládat účinné tresty v souladu s touto dohodou. Také je třeba dbát na to, aby MV včele s Drábkovým kámošem Kubicem nezfalšovalo výroční zprávu o nucené práci pro OSN. S úředním dobytkem z MPSV se nevyjednává!
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Paní Richterová
Diskuse
Diskuse
ABC
11. 4. 2013 23:28
Jsou nějaké možnosti, aby ASN kontaktoval Mezinárodní organizaci práce (ILO) pro prověření nekalých protiprávním praktik (veřejná služba) ze strany MPSV? Myslím, že spravedlnosti se jinak nedosáhne nežli s mezinárodní pomocí. Díky za info.
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Teroristi z MPSV
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Radek
12. 4. 2013 23:08
Tihleti soudruzi, co tady terorizují nezaměstnané, místo aby jim pomáhali, mají na svědomí víc životů, než nějací mezinárodní teroristi. Každý rok je tu kolem 1 tisíce nezaměstnaných donuceno spáchat sebevraždu. Statisíce jich trpí bez finanční pomoci, odkázáni na popelnice, nebo nuceni krást. V Rumunsku nebo na Ukrajině to bude asi podobné, ale je smutné, že se život většiny lidí zhoršuje i tady, v zemi relativně bohaté, kde však zloději u moci kradou natolik, že již nezbývá pro nemocné a nezaměstnané.
Šmejdi na ministerstvu nucených prací pak vymýšlejí, jak co nejvíce nezaměstnaných zotročit nebo rovnou zlikvidovat. Tihle šmejdi nesou vinu na tom, že Česká republika dlouhodobě pošlapává základní lidská práva a všechny mezinárodní úmluvy týkající se sociálních věcí. Domnívám se, že po dobrém to s nimi nepůjde, že se všem podnětům a žádostem o nápravu akorát takhle vysmějí.
Šmejdi na ministerstvu nucených prací pak vymýšlejí, jak co nejvíce nezaměstnaných zotročit nebo rovnou zlikvidovat. Tihle šmejdi nesou vinu na tom, že Česká republika dlouhodobě pošlapává základní lidská práva a všechny mezinárodní úmluvy týkající se sociálních věcí. Domnívám se, že po dobrém to s nimi nepůjde, že se všem podnětům a žádostem o nápravu akorát takhle vysmějí.
Odpovědět | Smazat | IP: 89.103.129.13 Blokovat IP Nahlásit SPAM
13. 4. 2013 13:47
minimální mzda 8000
Diskuse
Diskuse
Dana
17. 4. 2013 11:04
Myslím, že u nás bude za plat 8000 pracovat i větší počet lidí,než je udáván. Je to jen statistika asi s přihlášek sociálního pojištění. Hodně ještě bude úvazků, kdy vám dají 6 hod úvazek a tolik práce, že to stihnete za 8 hod a ještě se u toho tváří, že je to vaše vina, že jste pomalí. Za 8000 pracují i středoškoláci, kteří nemají žádnou jinou práci a jsou třeba 50+ a ví, že jinde by je nevzali a jsou v bezvýchodné situaci, protože peníze na inkaso a jídlo potřebují. Taky by mě zajímalo, když bude stále přibývat nezaměstnaných, kteří po 50 ztratí práci a do nové je nikdo nebude chtít a důchodový věk se prodlužuje na 67 let, co s tím, když 17 let nebudou mít na obživu. První utratí úspory, pak prodají, co se dá , třeba i tu střechu nad hlavou na kterou dřeli 30 let, nikdo jim nepomůže, stát to nezajímá, buď si sami hodí mašli nebo půjdou pod most. Teď je trend podporovat zaměstnavatele, aby zaměstnávali mladé bez praxe, aby získali aspoň pracovní návyky, to je chválihodné, ale myslím, že by se mělo podporovat i to, aby zaměstnavatel zaměstnal i lidi po 50 a nebo i se zdravotním omezením.
Odpovědět | Smazat | IP: 93.99.99.6 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: minimální mzda 8000
Diskuse
Diskuse
fanda
17. 4. 2013 11:15
zamestnavani lidi se zdravotni postizenim je taky pekna pitomost-stat na tyhle pracovni mista pro lidi se zdravotnim postizenim dava zamestnavatelum penize,lide se zdracvotnim postizenim berou zdravim lidem praci a stat to jeste k tomu plati,staci se podivat na internet,dneska uz tam jsou jenom pracovni nabidky pro zdravotne postizene:))) zdravotne postizeni udopu pracovat,stat jim bude platit vyplatu,zamestnavatel schrabne zisk a zdravy clovek sedi doma,protoze mu praci ukradl zdravotne postizeny:) veskere dotace na zamestnance bych zakazal!!ten kdo chces podnikat a zamestnavat bude podnikat i zamestnavat bez dotaci...tohle je plytvani penez
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.202.29 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: minimální mzda 8000
Diskuse
Diskuse
d
17. 4. 2013 12:09
"ted je trend aby zamestnavali mlade bez praxe"-zadny clovek na svete v jakemkoliv veku nema praxi,pokud nastupuje do noveho zamestnani-vsude se musite ucit od zacatku-co je to slovo praxe?pro komouse odsud je to jen zaminka,aby mladym lidem mohli platit mene.....pokud 2 lidi nastoupi nově do jednoho zamestnani a ten jeden pred tim pracoval jinde 20 let,ten druhy jinde pracoval 2 roky,tak by meli dostat v tom novem zamestnani uplne stejne,protoze se oba budou muset v te firme ucit vecem co kdo po nich bude chtit a je dost mozny,te ten co pracoval 2 roky toho udela vice,,,,,,,,takze kecy "o praxi" a podobny bolsevicky hovadiny si nechte....
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.202.29 Blokovat IP Nahlásit SPAM
d
Diskuse
Diskuse
d
17. 4. 2013 12:24
pro dana: pokud si dneska zalozim firmu pro 50 zamestnancu,tak nenajdu ani jednoho cloveka na svete co s praxi! to ze nekdo tamhle nekde pracoval 30 let,druhej 5 let,tak dam oboum stejne,nemam pravo preci davat tomu cloveku co tamhle nekde pracoval 30 let vice,to by bylo nepsravedlivy,oba se u me budou ucit od zacatku co po nich budu chtit JA a ne co po nich chtel jejich byvaly zamestnavatel:))) asi tak! dam oboum stejne nebo pridam tomu kdo je lepsi,nehodnotim cloveka podle toho,kde pracoval.....hodnotim podle odvedene prace ne podle jeho minulosti
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.202.29 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Reakce na právní výklad MPSV (program DONEZ)
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Kossuth
17. 4. 2013 16:13
Z ustanovení § 7a zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti (dále jen „zákon o zaměstnanosti“) skutečně plyne, že úřad práce (dále jen „ÚP“) může určit úkony, které lze vůči němu činit prostřednictvím pověřeného kontaktního místa veřejné správy a v ustanovení § 28 odst. 2 zákona o zaměstnanosti jsou skutečně stanoveny místa na kterých má uchazeč o zaměstnání plnit své povinnosti, povinnost součinnosti je uchazeči o zaměstnání skutečně stanovena jako jedna ze základních povinností, ale pozor jde o to že, povinnost uchazeče o zaměstnání dostavovat se na kontaktní pracoviště České pošty, není výslovně uložena zákonem, ze zákona o zaměstnanosti ani jeho smyslu potom nelze dovodit, že uchazeč o zaměstnání má povinnost hlásit se na kontaktním místě veřejné správy, aniž by mu zde byla poskytnuta činnost související se zprostředkováním zaměstnání, z toho důvodu dochází k porušení čl. 2 odst. 2 a 3 Listiny základních práv a svobod (dále jen „Listina“) - Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to způsobem, který zákon stanoví (čl. 2 odst. 2. Listiny). Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá (čl. 2 odst. 3 Listiny), dochází tedy k porušení zásady legality – nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá, a státní moc může činit jen to, co zákon výslovně stanoví. Navíc dochází k překračování pravomocí ÚP, neboť proklamovaný boj proti nelegálnímu zaměstnávání nespadá do působnosti ÚP, ale je zákonnou povinností inspektorátů práce. A už vůbec nechápu, jak mám poskytovat součinnost, když na pobočkách České pošty k žádné součinnosti spojené se zprostředkováním zaměstnání nedochází.
V této souvislosti bych ještě rád upozornil na následující nálezy Ústavního soudu ČR
IV. ÚS 150/01
http://kraken.slv.cz/IV.%C3%9AS150/01
Pl ÚS 45/2000
http://kraken.slv.cz/Pl.%C3%9AS45/2000
a také na doplňující stanovisko veřejného ochránce práv pro ÚS (veřejná služba), dle mého názoru to stejné platí i pro DONEZ, obecně se dá říct, že projekt DONEZ má podobné vady jako veřejná služba
http://www.ochrance.cz/fileadmin/user_upload/Zvlastni_opravneni/ustavni_soud/SZD__16-2012_US-2.pdf
Realizací programu DONEZ dochází dle mého názoru také k porušení čl. 3 odst. 3 Listiny (Nikomu nesmí být způsobena újma na právech pro uplatňování jeho základních práv a svobod). Pokud se totiž stanu uchazečem o zaměstnání, tak si z toho postavení uplatňuji určitá práva, ale zároveň mi může být způsobena újma na právech v případě zařazení do programu DONEZ např. je porušeno právo svobody pohybu a svobody zvolit si místo pobytu
V této souvislosti bych ještě rád upozornil na následující nálezy Ústavního soudu ČR
IV. ÚS 150/01
http://kraken.slv.cz/IV.%C3%9AS150/01
Pl ÚS 45/2000
http://kraken.slv.cz/Pl.%C3%9AS45/2000
a také na doplňující stanovisko veřejného ochránce práv pro ÚS (veřejná služba), dle mého názoru to stejné platí i pro DONEZ, obecně se dá říct, že projekt DONEZ má podobné vady jako veřejná služba
http://www.ochrance.cz/fileadmin/user_upload/Zvlastni_opravneni/ustavni_soud/SZD__16-2012_US-2.pdf
Realizací programu DONEZ dochází dle mého názoru také k porušení čl. 3 odst. 3 Listiny (Nikomu nesmí být způsobena újma na právech pro uplatňování jeho základních práv a svobod). Pokud se totiž stanu uchazečem o zaměstnání, tak si z toho postavení uplatňuji určitá práva, ale zároveň mi může být způsobena újma na právech v případě zařazení do programu DONEZ např. je porušeno právo svobody pohybu a svobody zvolit si místo pobytu
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
minimální mzda 8000
Diskuse
Diskuse
Dana
17. 4. 2013 16:40
Vůbec se nepřu, že by měl někdo starší dostávat víc a mladší míň. Jde mi jen o to, když teď stát bude podporovat mladé po škole, přibyde nezaměstnaných 50+, propustí se pro nadbytečnost nebo na dohodu a protože dostanou za mladé dotaci naberou je.Za rok to taky může být i opačně. Teď prý stát dá až 24 000 na jedno místo pro mladé bez praxe. S tím zaměstnáváním zdravotně postižených jsem spíše myslela ty , co nedosáhnou ani na ČID a lékař jim řekne, ať si najdou práci vhodnou vzhledem ke svému zdravotnímu stavu a ta právě není a pokud máte ještě věk 50+, tak to je zabyté vůbec.
Odpovědět | Smazat | IP: 93.99.99.6 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: minimální mzda 8000
Diskuse
Diskuse
x
17. 4. 2013 19:36
proc je pitomost zamestnavat osoby ozp? protoze tu jeho vyplatu zaplati stat,zamestnavatel na tom vydela a zdravej clovek,kterej by u toho zamestnavatele mohl pracovat nemuze,protoz vezme radsi osobu ozp ,protoze dostane od statu pro nej vyplatu,--tzn ze pokud by sedel ozp na zadku doma a bral od statu 3400 zivotni minimum,tak by stat nemusel na nej vynakladat 8000 na jeho vyplatu chapes kosstuthe?pokud by sedel ozp doma a misto neho by makal zdravej clovek,tak ten zamestnavatel by zandy dotace od stat una zdraveho nedostal,zdravej by makal-mel by praci,ozp by sedel doma za 3400 a stat by nemusel platit 8000...o jaky zvysovani nezamestnanosti mluvis??to s tim nema co delat,mrkni na nabidky prace-pouze nabidky pro ozp.........ozp makaj,zdravy sedej doma,protoz mu ozp obsadej misto,.,,to je preci spatny,tohle nepodporuju kossuthe
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.202.29 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: minimální mzda 8000
Diskuse
Diskuse
TIM MCHANON
17. 4. 2013 19:42
Pokud by stát neposkytoval dotace na osoby zdravotně postižené, tak by se razantně zvýšila nezaměstnanost a nic by nevyřešilo, protože by tyto osoby zase dotoval stát a to jako osoby v hmotné nouzi... PROC BY SE ZVYSILA NEZAMESTNANOST?VZDYT TU MAME 500 000 NEZAMESTNANYCH,KTERI BY MISTO TECH OZP RADI TO MISTO VZALI,NEBO MYSLITE SI,ZE EXISTUJI ZAMESTNAVATELE,KTERI SE ZAMERUJI POUZE NA OZP??:) TO SI NEMYSLIM,ZAMESTNAVATELE BY ZAMESTNAVALI DAL,NAVIC STAT DOTUJE OZP ASI 8000 KC,ZATIMCO ZIVOTNI MINIMUN JE 3400,,,TAKZE PANE KOSSUTH OMYL,.NEZAMESTNANOST BY SE NEZVYSILA A STAT BY UTRATIL MENE,,,,TO JE CELY:) NENI POTREBA ZAMESTNAVAT OZP-TI MUZOU SEDET DOMA NA ZADKU,KDYZ TU NEMA PRACI 500 000 ZDRAVYCH LIDI,,,,,,,,,,,VY MATE JINOU LOGIKU PROSTE VTETO ZEMI NEZ JA,.,.,,PROTO TO TU TAKY TAKHLE VYPADA:)))
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.202.29 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Reakce na právní výklad MPSV (program DONEZ)
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Kossuth
18. 4. 2013 15:18
Pokračování
Vzhledem k faktu, že do programu DONEZ jsou zařazováni pouze ti uchazeči o zaměstnání, u nichž je předpoklad, že nelegálně pracují a k tomu, že program DONEZ je MPSV propagován jako nástroj boje proti nelegálnímu zaměstnávání dochází podle mého názoru k porušení zásady rovnosti v důstojnosti vyplývající z čl. 1 odst. 1 Listiny, neboť uchazeči o zaměstnání zařazení do programu DONEZ jsou vlastně označováni jako osoby nelegálně pracující, aniž by toto ÚP jakkoliv doložil.
Vzhledem k výše uvedeným faktům a k tomu, že program DONEZ nutí uchazeče o zaměstnání dostavovat se na kontaktní pracoviště České pošty dvakrát až třikrát týdně, což je srovnatelné s formou trestu domácího vězení, dochází dle mého názoru k porušení čl. 10 Listiny a to hned ve všech třech bodech: Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno (čl. 10 odst. 1 Listiny). Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a rodinného života (čl. 10 odst. 2 Listiny). Každý má právo na ochranu před neoprávněným shromažďováním, zveřejňováním nebo jiným zneužíváním údajů o své osobě (čl. 10 odst. 3 Listiny).
Dále dochází dle mého názoru při realizaci programu DONEZ k porušení zákazu svévole (zákaz svévole vyplývá z čl. 1 odst. 1 Ústavy ČR) při určování toho kdo bude do programu DONEZ zařazen a kdo nikoliv, celý systém je tak postaven na presumpci kolektivní viny tvrzením, že bez jakýchkoliv výjimek všichni nezaměstnaní občané ČR svévolně zneužívají systém sociálního zabezpečení garantovaný Ústavou ČR, aniž by ÚP kdy svá tvrzení doložil jakýmikoliv věrohodnými fakty nebo konkrétními důkazy. Celý program DONEZ je tak vlastně v rozporu s principy právního státu.
Z pro ČR závazných právních norem pak realizací programu DONEZ nadále dochází mimo jiné k porušování Mezinárodního paktu o občanských a politických právech, ve kterém se v čl. 12 odst. 1 praví „Každý, kdo se právoplatně nachází na území určitého státu, má na tomto území právo svobody pohybu a svobody zvolit si místo pobytu“, toto právo je nuceným setrváním v místě trvalého bydliště z důvodu pravidelné, ale nahodilé docházky na kontaktní pracoviště České pošty porušeno.
Vzhledem k faktu, že do programu DONEZ jsou zařazováni pouze ti uchazeči o zaměstnání, u nichž je předpoklad, že nelegálně pracují a k tomu, že program DONEZ je MPSV propagován jako nástroj boje proti nelegálnímu zaměstnávání dochází podle mého názoru k porušení zásady rovnosti v důstojnosti vyplývající z čl. 1 odst. 1 Listiny, neboť uchazeči o zaměstnání zařazení do programu DONEZ jsou vlastně označováni jako osoby nelegálně pracující, aniž by toto ÚP jakkoliv doložil.
Vzhledem k výše uvedeným faktům a k tomu, že program DONEZ nutí uchazeče o zaměstnání dostavovat se na kontaktní pracoviště České pošty dvakrát až třikrát týdně, což je srovnatelné s formou trestu domácího vězení, dochází dle mého názoru k porušení čl. 10 Listiny a to hned ve všech třech bodech: Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno (čl. 10 odst. 1 Listiny). Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a rodinného života (čl. 10 odst. 2 Listiny). Každý má právo na ochranu před neoprávněným shromažďováním, zveřejňováním nebo jiným zneužíváním údajů o své osobě (čl. 10 odst. 3 Listiny).
Dále dochází dle mého názoru při realizaci programu DONEZ k porušení zákazu svévole (zákaz svévole vyplývá z čl. 1 odst. 1 Ústavy ČR) při určování toho kdo bude do programu DONEZ zařazen a kdo nikoliv, celý systém je tak postaven na presumpci kolektivní viny tvrzením, že bez jakýchkoliv výjimek všichni nezaměstnaní občané ČR svévolně zneužívají systém sociálního zabezpečení garantovaný Ústavou ČR, aniž by ÚP kdy svá tvrzení doložil jakýmikoliv věrohodnými fakty nebo konkrétními důkazy. Celý program DONEZ je tak vlastně v rozporu s principy právního státu.
Z pro ČR závazných právních norem pak realizací programu DONEZ nadále dochází mimo jiné k porušování Mezinárodního paktu o občanských a politických právech, ve kterém se v čl. 12 odst. 1 praví „Každý, kdo se právoplatně nachází na území určitého státu, má na tomto území právo svobody pohybu a svobody zvolit si místo pobytu“, toto právo je nuceným setrváním v místě trvalého bydliště z důvodu pravidelné, ale nahodilé docházky na kontaktní pracoviště České pošty porušeno.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Reakce na právní výklad MPSV (program DONEZ)
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Odpověď MPSV na podněty ASN k novele zákona o zaměstnanosti 2013
Kossuth
19. 4. 2013 15:22
Pokračování
Pokud jde o trestně právní rovinu, tak dochází dle mého názoru k následujícímu:
Zneužití dotací Evropské unie a poškození finančních zájmů Evropské unie ve smyslu § 260 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník (dále jen „trestní zákoník“) z důvodu vyvedení cca 250.000.000,-Kč do České pošty na program DONEZ a z důvodu porušení cíle dotace, tedy na zvýšení zaměstnanosti, k čemuž program DONEZ vůbec nevede, naopak vede ke zcela neefektivnímu proklamovanému boji proti nelegálnímu zaměstnávání, což nespadá do působnosti ÚP ani České pošty a naopak vede k nezákonné šikaně uchazečů o zaměstnání.
Při běhu programu DONEZ nadále docházelo a dochází k porušování zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve smyslu jejich předávání třetí osobě (České poště) bez souhlasu uchazečů o zaměstnání do programu DONEZ zařazených. Souhlas, který byl na ÚP podepsán v žádosti o zprostředkování zaměstnání, se týká POUZE pro účel výplaty sociálních dávek nebo podpory v nezaměstnanosti a to mnohdy bez ohledu na fakt, zda uchazeči o zaměstnání nějaké sociální dávky nebo podporu v nezaměstnanosti pobírali či nikoliv. Z výše uvedených důvodů se ze strany ÚP jedná o neoprávněné nakládání s osobními údaji ve smyslu § 180 trestního zákoníku.
Zařazením do programu DONEZ dochází k porušování § 171 trestního zákoníku (trestný čin omezování osobní svobody) z důvodu bránění užívání osobní svobody (§ 171 odst. 1) a to způsobem pravidelné, ale nahodilé docházky na kontaktní pracoviště České pošty (ve svojí podstatě domácí vězení). Tato docházka uchazeči o zaměstnání znemožňuje užívání osobní svobody ve smyslu svobodného jednání, nemožnosti plánování času, nemožnosti opuštění trvalého bydliště, časových ztrát a s tím spojenému zásahu do osobního i rodinného života a následně i k tomu, k čemu registrace na ÚP rozhodně vést nemá a to je znesnadnění uplatnění na trhu práce. Ze stejného důvodu dochází k porušení § 177 trestního zákoníku (trestný čin útisk), neboť je zde zcela evidentně zneužíváno statutu nezaměstnaného a zneužití za stavu tísně nebo závislosti a následné nucené a bezúčelové konání - docházení na kontaktní pracoviště České pošty.
Pokud jde o trestně právní rovinu, tak dochází dle mého názoru k následujícímu:
Zneužití dotací Evropské unie a poškození finančních zájmů Evropské unie ve smyslu § 260 zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník (dále jen „trestní zákoník“) z důvodu vyvedení cca 250.000.000,-Kč do České pošty na program DONEZ a z důvodu porušení cíle dotace, tedy na zvýšení zaměstnanosti, k čemuž program DONEZ vůbec nevede, naopak vede ke zcela neefektivnímu proklamovanému boji proti nelegálnímu zaměstnávání, což nespadá do působnosti ÚP ani České pošty a naopak vede k nezákonné šikaně uchazečů o zaměstnání.
Při běhu programu DONEZ nadále docházelo a dochází k porušování zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve smyslu jejich předávání třetí osobě (České poště) bez souhlasu uchazečů o zaměstnání do programu DONEZ zařazených. Souhlas, který byl na ÚP podepsán v žádosti o zprostředkování zaměstnání, se týká POUZE pro účel výplaty sociálních dávek nebo podpory v nezaměstnanosti a to mnohdy bez ohledu na fakt, zda uchazeči o zaměstnání nějaké sociální dávky nebo podporu v nezaměstnanosti pobírali či nikoliv. Z výše uvedených důvodů se ze strany ÚP jedná o neoprávněné nakládání s osobními údaji ve smyslu § 180 trestního zákoníku.
Zařazením do programu DONEZ dochází k porušování § 171 trestního zákoníku (trestný čin omezování osobní svobody) z důvodu bránění užívání osobní svobody (§ 171 odst. 1) a to způsobem pravidelné, ale nahodilé docházky na kontaktní pracoviště České pošty (ve svojí podstatě domácí vězení). Tato docházka uchazeči o zaměstnání znemožňuje užívání osobní svobody ve smyslu svobodného jednání, nemožnosti plánování času, nemožnosti opuštění trvalého bydliště, časových ztrát a s tím spojenému zásahu do osobního i rodinného života a následně i k tomu, k čemu registrace na ÚP rozhodně vést nemá a to je znesnadnění uplatnění na trhu práce. Ze stejného důvodu dochází k porušení § 177 trestního zákoníku (trestný čin útisk), neboť je zde zcela evidentně zneužíváno statutu nezaměstnaného a zneužití za stavu tísně nebo závislosti a následné nucené a bezúčelové konání - docházení na kontaktní pracoviště České pošty.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: video
Diskuse
Diskuse
ABC
20. 4. 2013 00:51
Porušili Ústavu a spáchlali trestné činy viz. Úmluva o nucené práci (ILO). Ústavní soud to jen potvrdil.
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP Nahlásit SPAM
chceme vyssi minimalni mzdu
Diskuse
Diskuse
tomas
20. 4. 2013 12:39
kdyz uz je v teto zemi malo pracovnich mist a hodne nezamestnanych a zamestnavatele je maji k dispozici,tak by meli aspon platit,proto by se mela minimalni mzda zvysit na 10 000(80 000 lidi v čr pracuje za minimalni mzdu 8000),aby neco odvedli statu taky-tito zamestnavatele automaticky zamestnavaji za 8000 kc,protoze jim to zakon umoznuje ne proto,ze nemaji penize na vyplaty- stat z toho nic nema a ty lidi taky ne-maji spatnou zivotni uroven,ktera se odrazi u ostatnich firem,kteri nemaji zakazniky,nemaji komu prodavat, zdrazuji,krachuji,propousteji a nezamestnavaji-minimalni mzda 8000 je pitomost.pokud by se minimalni mzda zvysila na 10 000,tak by to prineslo statu minimalne 700 milionu korun rocne a tem 80 000 lidem by se zvedla zivotni uroven,kterou by podporili ostatni frimy,ekonomiku a trh.
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.199.70 Blokovat IP Nahlásit SPAM
minimalni mzda 8000 kc=rozvojova zeme
Diskuse
Diskuse
tomas
20. 4. 2013 13:54
nezamestnanych je hodne-zamestnavatelu malo-proto by meli zamestnancum za odvedenou praci radne platit a odvadet statu dane-z minimalni mzdy 8000 kc nic neodvedou a cr tim prichazi uplne zbytecne o prijem 80 000 pracujich za minimalni mzdu ma nizkou zivotni uroven,ktera se projevi u ostanich firem,kteri nebudou mit zakazniky,budou zdrazovat,krachovat,propoustet a nebudou zamestnavat-minimalni mzda 8000 je v roce 2013 je paskvil
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.199.70 Blokovat IP Nahlásit SPAM
vary.idnes.cz/socialni-firma-kody-zamestna-v-rotave-lidi-bez-prace-fym-/vary-zpravy.aspx?c=A130419_160332_vary-zpravy_slv
Odpovědět | Smazat | IP: 217.170.97.100 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: minimalni mzda 8000 kc=rozvojova zeme
Diskuse
Diskuse
Ach jo...
20. 4. 2013 17:59
Odměnou vítězi bude místo kuchaře v nové ostravské restauraci.
Ostravské studio ČT natočí reality show pro nezaměstnané...
www.novinky.cz/kultura/299608-ostravske-studio-ct-natoci-reality-show-pro-nezamestnane.html
:-)
Ostravské studio ČT natočí reality show pro nezaměstnané...
www.novinky.cz/kultura/299608-ostravske-studio-ct-natoci-reality-show-pro-nezamestnane.html
:-)
Odpovědět | Smazat | IP: 217.170.97.100 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: minimalni mzda 8000 kc=rozvojova zeme
Diskuse
Diskuse
ABC
21. 4. 2013 14:06
A ještě můžou zavést výherní losy za 10Kč, kde bude 1. cena výhra pracovní pozice kuchaře ve smradlavé kuchyni za minimální mzdu :-D Hovada z ČT!
Odpovědět | Smazat | IP: 81.200.54.251 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Skvěle napsáno
Dotazy na využítí peněz z Evropského sociálního fondu
Dotazy na využítí peněz z Evropského sociálního fondu
jerrymungo
21. 4. 2013 18:43
Jen jsem opravdu zvědav, zda vůbec a jak pan náměstek odpoví. Za takovou sumu by se muselo dít něco obrovského, z rekvalifikace na rekvalifikaci, spousty volných míst, prostě nějaký pohyb ve státě.
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.243.101 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Pravdivý text
Pomoc nezaměstnaným?
Pomoc nezaměstnaným?
jerrymungo
21. 4. 2013 18:51
Opravdu, platí tu slovo od slova a naprosto souhlasím. Připadá mi až nedůstojné, jestliže se oficiálně píše o tom, že téměř polovina lidí nad padesát je bez práce a MPSV se snaží co nejvíc klást překážky těm, co ještě nerezignovali a chtějí pracovat. Hranice čtyř tisíc je diskriminační a nechutná. Jestliže si musíte hlídat, abyste náhodou na brigádě nepracovali o hodinu déle a měsíčně nosíte na Úp potvrzení o výdělku mi připadá jako doby totalitní, kdy se dohlíželo na výši výplat nepohodlným občanům. Ale se čtyřmi tisíci si nemůžete moc vyskakovat. Je pravda, že žádný solidní podnik, zaměstnávající brigádníky by si netroufnul nějak podvádět. A je docela komické, když musím svému zaměstnavateli říkat, nemůžu tady být o hodinu déle. Opravdu by chtělo s tím něco udělat, ale naši státní úředníci raději řeší DONEZ, S-karty, veřejné práce a jiné jejich libůstky.
Odpovědět | Smazat | IP: 78.102.243.101 Blokovat IP Nahlásit SPAM
děs-běs
Diskuse
Diskuse
Jana
22. 4. 2013 15:50
Byla jsem šťastná jak Vánoce, že jsem sehnala práci.
Ovšem jaké je mé zděšení, když za minimální mzdu musíme chodit i v sobotu a někdy i neděli.
Přesčasy se ukládají do nějakého fondu a neproplácí se.
Vstávám 3,45 a doma jsem u rodiny ve 4.
Tak se u nás vyplácí pracovat.
Ovšem jaké je mé zděšení, když za minimální mzdu musíme chodit i v sobotu a někdy i neděli.
Přesčasy se ukládají do nějakého fondu a neproplácí se.
Vstávám 3,45 a doma jsem u rodiny ve 4.
Tak se u nás vyplácí pracovat.
Odpovědět | Smazat | IP: 5.104.16.18 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Re: chceme zvysit minimalni mzdu na uroven ostatnich zemi v eu
Diskuse
Diskuse
Daša
25. 4. 2013 20:09
.........až nebudete mít podporu v nezaměstnanosti ani sociální dávky, tak vám nezbyde nic jinýho než jít za tu osmičku protože ze zálohy to jistí exekutor a takhle to tu prostě funguje....ANO výstižné.
Už pracuju za 8 hrubého. Dostala jsem i stravenky - takže to mám na to jídlo. Zbytek jde na náklady s bydlením v bytě 4 kategorie. Něco mě stojí lékař. Šetřím kde se dá.Topení je drahé,ale šetřím - topím a přitom mám alespoň teplou vodu na mytí a praní.Vody se snažím co nejvíce ušetřit a el.proud používám minimálně. Ledničku jsem vypnula,mražák taky. Občas se podívám na televizi, rádio jsem odhlásila. Plyn nemám zaveden, odpady vody a splachovací WC a koupelna není. Do práce chodím pěšky nebo jedu na kole, v zimě musím dopravou.. V práci se můžu i osprchovat a při tom trochu properu nějaké prádlo.
Dovolená, kultura, oblečení, vybavení do bytu, cestování, auto, motorka ...... = 0
Žiju ze bytků z lepších časů (oblečení, taška, vybení bytu......)
A to je vše,myslím že nás takhle bude žít stále víc a víc a to na tom nejsem nejhůř. Žena nad 55 let
Už pracuju za 8 hrubého. Dostala jsem i stravenky - takže to mám na to jídlo. Zbytek jde na náklady s bydlením v bytě 4 kategorie. Něco mě stojí lékař. Šetřím kde se dá.Topení je drahé,ale šetřím - topím a přitom mám alespoň teplou vodu na mytí a praní.Vody se snažím co nejvíce ušetřit a el.proud používám minimálně. Ledničku jsem vypnula,mražák taky. Občas se podívám na televizi, rádio jsem odhlásila. Plyn nemám zaveden, odpady vody a splachovací WC a koupelna není. Do práce chodím pěšky nebo jedu na kole, v zimě musím dopravou.. V práci se můžu i osprchovat a při tom trochu properu nějaké prádlo.
Dovolená, kultura, oblečení, vybavení do bytu, cestování, auto, motorka ...... = 0
Žiju ze bytků z lepších časů (oblečení, taška, vybení bytu......)
A to je vše,myslím že nás takhle bude žít stále víc a víc a to na tom nejsem nejhůř. Žena nad 55 let
Odpovědět | Smazat | IP: 213.192.60.32 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chceme zvysit minimalni mzdu na uroven ostatnich zemi v eu
Diskuse
Diskuse
Eva
26. 4. 2013 15:32
Dobrý den paní Dášo, blahopřeji Vám k práci, byť pouze za 8 tis. hrubého. Já jsem ve Vašem věku, žiju ve Slezsku, ale práci nemám. Třicet let jsem pracovala v administrativě a po propuštění jsem musela vzít práci jako uklízečka u soukromnice. Ta dostávala na mou mzdu příspěvek. Když příspěvky došly, tak mě propustila, a za nějaký čas nabrala novou sílu. Jak ráda bych pracovala za 8 tis., také i proto, že mi chybí kolektiv. Jsem na mrtvici, když často slyším, že by někdo za tak nízkou mzdu nepracoval. Pokud bude v naší kůži, tak by byl vděčný i za tuto almužnu.
Odpovědět | Smazat | IP: 79.142.150.15 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chceme zvysit minimalni mzdu na uroven ostatnich
společné posuzování osob
Valentýn Plzák - Porovnání výše dávek v hmotné nouzi v SRN, Rakousku a ve Francii
Valentýn Plzák - Porovnání výše dávek v hmotné nouzi v SRN, Rakousku a ve Francii
Radek
26. 4. 2013 23:01
A jak je to se společným posuzováním osob? Je ještě někde jinde v Evropě, to co tady, že sociální pomoc dostane pouze nezaměstnaný, který bydlí sám? A ještě by mě zajímalo něco o sociální pomoci v Itálii a Španělsku.
Odpovědět | Smazat | IP: 89.103.129.13 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Radek
26. 4. 2013 23:50
Ještě je nutno poznamenat, že asi většina občanů tady, kteří splní ta nejpřísnější kritéria v Evropě pro uznání osobou v hmotné nouzi, dostanou stejně jen existenční minimum, tedy 2200 Kč. Tato částka by měla být tudíž poměřována s životním minimem v ostatních zemích.
Životní minimum je tady podmíněno odpracováním určitého počtu hodin zdarma pro obec, nebo to tak od roku 2008 bylo, možná to pak bylo nahrazeno nucenými pracemi pro všechny, nevím, jak je to přesně teď, ale když jsem si nedávno porovnával, kolik lidí dávky hmotné nouze pobírá a jaká je celková suma, tak to vycházelo něco málo přes 2 tisíce na jednoho.
Životní minimum je tady podmíněno odpracováním určitého počtu hodin zdarma pro obec, nebo to tak od roku 2008 bylo, možná to pak bylo nahrazeno nucenými pracemi pro všechny, nevím, jak je to přesně teď, ale když jsem si nedávno porovnával, kolik lidí dávky hmotné nouze pobírá a jaká je celková suma, tak to vycházelo něco málo přes 2 tisíce na jednoho.
Re: společné posuzování osob
Valentýn Plzák - Porovnání výše dávek v hmotné nouzi v SRN, Rakousku a ve Francii
Valentýn Plzák - Porovnání výše dávek v hmotné nouzi v SRN, Rakousku a ve Francii
Kossuth
29. 4. 2013 15:28
Sociální pomoc ve Španělsku, Itálii a Řecku by mě taky zajímala, zas tak do toho nevidím a nechci ani polemizoval s částkami uvedenými v článku, ale selský rozum mi říká, že to nějak nehraje. Pokud by se skutečně vypláceli takové částky, které jsou dle mého dostačující na pokrytí životních potřeb a podobně, tak by přece ve Španělsku lidé tolik neprotestovali, nežily na ulicích, nebyli v exekuci …………….a už vůbec by se neřešila tzv. finanční krize. Je třeba si uvědomit, že nezaměstnaní ve Španělsku, ale i jinde ve světě nejsou příčinou tzv. finanční krize, jak se o tom snaží média po celém světě přesvědčit občany, ale pouze důsledkem (výsledkem) krize.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Re: Na sKarty se útočí i "zdola", příjemkyně dávek přichází s žalobou
Diskuse
Diskuse
Kossuth
29. 4. 2013 15:42
DONEZ lze napadat i prostřednictvím správního řízení (správní žaloba), je ale otázkou jestli vůbec někdo z vyřazených z evidence z důvodu nedostavení se na kontaktní místo veřejné správy (maření součinnosti) proti rozhodnutí o vyřazení podal odvolání, možnosti bych viděl v § 5 písm. c) bodě 7 zákona o zaměstnanosti (Pro účely tohoto zákona se rozumí vážnými důvody důvody spočívající v jiných vážných osobních důvodech, například etických, mravních či náboženských, nebo důvodech hodných zvláštního zřetele), určitě každý z vyřazených měl vážné osobní nebo rodinné důvody pro nedostavení se na kontaktní místo veřejné správy a to nemluvím o tom, že taková docházka je neetická nemorální a hodná zvláštního zřetele............z mnoha důvodů
Jiná situace je v případě veřejné služby, zřejmě jediná možnost je domáhat se nevyplacené mzdy za vykonanou práci, ale bez advokáta to prostě nepůjde.
Každopádně je dobře, že se konečně někdo ozval, i když znám několik lidí, kteří na ÚP podaly trestní oznámení tak žalobu nepadal nikdo, ale chtělo by to dořešit i VES a DONEZ.
Jiná situace je v případě veřejné služby, zřejmě jediná možnost je domáhat se nevyplacené mzdy za vykonanou práci, ale bez advokáta to prostě nepůjde.
Každopádně je dobře, že se konečně někdo ozval, i když znám několik lidí, kteří na ÚP podaly trestní oznámení tak žalobu nepadal nikdo, ale chtělo by to dořešit i VES a DONEZ.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
Pro neznámého pisatele mého věrného obdivovatele
Diskuse
Diskuse
Kossuth
29. 4. 2013 15:59
Docela by mě zajímalo, jak budete postupovat, až vám na ÚP vystaví doporučenku na pracovní místo za 8000 k čínskému zaměstnavateli, samozřejmě, že takové místo můžete z vážného důvodu odmítnout, ale ÚP ani MPSV za vážný důvod pro odmítnutí nebude považovat nízký plat, můžete se s nimi samozřejmě hádat prostřednictvím správního řízení i u soudu (správní žaloba), ale ani Ústavní soud neuzná takový důvod, tak to prostě je, ano i zahraniční zaměstnavatel (investor) v ČR vám dá tu osmičku, protože mu to zákon prostě umožňuje, až mu to zákon umožnovat nebude tak se přestěhuje třeba do Číny. Nikdo tady neobhajuje práci za 8000, jde o to, že lidé prostě nemají jinou možnost, je třeba si uvědomit, že někde je až 120 uchazečů o jedno volné místo a to je fakt. By mě teda docela zajímalo co jste proti té osmičce aktivně udělal, co takhle napsat na MPSV uvidíte co vám odpoví jestli vám teda vůbec odpoví. Kritizovat všechny a všechno a nenabízet žádné alternativy umí fakt každej.
Odpovědět | Smazat | IP: 88.208.109.39 Blokovat IP Nahlásit SPAM
ZAPOČÍTAVAT CELE OBDOBI NA UŘADĚ PRÁCE
Podněty ASN a EIVO k novele zákona o zaměstnanosti v roce 2013
Podněty ASN a EIVO k novele zákona o zaměstnanosti v roce 2013
olina
29. 4. 2013 16:54
Započítávat celé období nezaměstnanosti do náhradních dob pro přiznání nároku na starobní důchod Stímto souhlasím
Odpovědět | Smazat | IP: 89.235.0.205 Blokovat IP Nahlásit SPAM