Jdi na obsah Jdi na menu
 

Archiv diskusních příspěvků - prosinec 2012 (1)

25. 10. 2013

 

Náhrada za nařízenou veřejnou službu? Lidé šanci mají, míní právníci
Diskuse
Občan
1. 12. 2012 00:08
http://zpravy.idnes.cz/odskodneni-za-povinnou-verejnou-sluzbu-fdf-/domaci.aspx?c=A121130_141146_domaci_cen
dobry den preji
Poradna
standa
1. 12. 2012 05:05
v kvetnu mi bylo ulozeno.vykonavat verejne prace nechal jsem se vyradit vznikl mi dluh na zdravotnim aje narok na odskodneni
Re: dobry den preji
Poradna
Kossuth
1. 12. 2012 09:03
A podal jste proti rozhodnutí ÚP odvolání, jde o to, kdy rozhodnutí nabylo právní moci, ve vašem případě se můžete zkusit hájit tím, že podáte PODNĚT K PROVEDENÍ PŘEZKUMNÉHO ŘÍZENÍ pravomocného rozhodnutí, tento podnět lze podat ve lhůtě do 1 roku od právní moci rozhodnutí. Předpokládám, že jste byl vyřazen podle ust. § 30 odst. 2 písm. d) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti.
Re: Náhrada za nařízenou veřejnou službu? Lidé šanci mají, míní právníci
Diskuse
Kossuth
1. 12. 2012 10:21
S tím souhlasím, nemusí se jednat jenom o náhradu za nařízenou veřejnou službu, ale třeba i o odškodnění za psychickou nebo fyzickou ujmu apod. Žalobu by bylo vhodné podat hromadně, také by bylo vhodné, aby ji vypracovat advokát. Pokud se někdo rozhodne hájit sám, tak nejspíš neuspěje, pokud tedy nemá právní vzdělání nebo právního zástupce.
Re: Re: Re: Re: S teroristy (současná vláda ČR) se nevyjednává!
Připojte se k Proaltu a napište premiérovi
Kossuth
1. 12. 2012 11:10
To je pravda nejvhodnější by bylo podat hromadnou žalobu na stát, nejlépe vypracovanou advokátem, něco by to sice stálo, ale na nucené práce bylo nasazeno asi 48 000 UoZ plus musíme počítat i ty kteří byly v souvislosti s VS sankčně vyřazeni což je zhruba dalších 2000 UoZ. Kdyby každý z postižených dal jen korunu hned je to 50 000,-kč. V tuto chvíli je důležité se připojit k výše uvedenému dopisu, osobně se těším, co zase z té bezpáteřní kreatury vypadne.
Re: dobry den preji
Poradna
Praktik
1. 12. 2012 12:01
Zdravím,
nejblbější na tom je, že zdrav.poj. se s ničím nepáře a pohledávky za ní pak vyřizuje jiná společnost. Ta v tom umí kličkovat a budou se rýpat ve všem aby z Vás vydolovala i provizi pro sebe. Byl jste v zákonně lhůtě po vyřazení z ÚP i kdyby jste se proti vyřazení z pracáku odvolával, byl jste i tak na zdrav. pojištovně ohlásit skutečnost, že již nejste v evidenci ÚP?
Re: Re: Náhrada za nařízenou veřejnou službu? Lidé šanci mají, míní právníci
Diskuse
Nojob
1. 12. 2012 12:05
Pokud ti lidé dostanou aspon nějaké peníze jako odškodné bude to velký úspěch. Ted ale reálně těžko předvídat jestli se to povede.
Re: Re: Dne 28. listopadu 2012 vyšel v Mf Dnes článek o zrušení veřejné služby.
Diskuse
Nojob
1. 12. 2012 12:08
bohužel, kdyby to bylo placené, tak by to stát přišlo ještě dráž. Pak už by odvádění daní z té VS nepomohlo.
zakony od pitomcu jako je drabek,necas nikdy repektovat nebudu!vzdy se budu smat jen!!
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
KAJA
1. 12. 2012 12:14
jak jsou nepoctivy tihle kasparci z ods a top09 a ani nechtej respektovat rozhodnuti ustavniho soudu krysy bolsevicky!!oni by radi porusovali ustavu a lidska prava dal,ale maji smulu a jestli to porusi pujdou pekne sedet.tam kam patri!ustavni soud v utery zrusil nucene prace a tihle bezcenny smejdi jeste ve stredu rano posilali nezamestnany makat zdarma a az kdyz se o to zacala rano zajimat media,tak najednou "ministerstvo"(ne moje ministervo,tohle je particka bolevickych buranku jako je drabek a ja tohle neuznavam.uznavam pouze ustavni soud) dalo pokyn uradum prace aby tem lidem uz dali pokoj a prestali je posilat na nucene prace zdarma!!ustavni soud rozhodl spravne,27.11. je dnem osvobozni ,svobody a demokracie,osvobozeni od "zakonu",ktery vytvareji lidi co mi ani po paty nesahaj,takze jejich zakony jsou pro me neplatny a bezcenny,zakony co vymysli zkurvysyn drabek nemaj zadnou hodnotu!!jsou to jen "zakony" ktery plati vzdy max. jeden rok,nez je ustavni soud zrusi za porusovani lidskych prav:)))-tak to je!!z toho uz jsem vyrost,abych poslouchal nejaky bolseviky co delaj picoviny-necas nebo topolanek,tohle neni moje vlada,ale jejich parta pouze!!!me nezajmaj!!porusujou ustavu lidska prava a pro me jsou to jen kasparci co to zkousej a skodi,respektuju jen ustavni soud!!kazdej normalni clovek vi,ze kdyz ustavni soud neco zrusi,tak to plati uz ten den a ne az to nejaka prisluhovacska asistentrka prepise do sbirky zakonu!!!je mi jasny,ze tyhle krysy budou chtit dal skodit,protoze ic jineho neznaj,ale myslim si ,ze uz to nestihnou!do voleb je rok a pul a ods a top 09 si uz v teto zemi neskrtne a ja se za to modlim!!!libili se mi ty reakce tech slizkych bolevickych zrud,jak jeste drze a bezcharakteru a srdce a divili se dokonce,ze soud zrusil nucene prace a sproste reagovali timto ceskym hloupym zpusobem--" kdo nam ted bude makat zadarmo??" "jak to,ze ustavni soud zrusil otroctvi-kdo nam ted bude uklizet??" odpoved pro tyhle svine-UKLIZET ZADARMO VAM UZ NIKDO NEBUDE KUNDY,NAJMETE SI LIDI NA TO,ALE ZA MZDU,PROTOZE NA UKLID MESTA NENI URCEN NEZAMESTNANY CLOVEK,ONI SI MYSLEJ PROSTE ZE ,NEZAMESTNANY CLOVEK BY JIM MEL DELAT SNAD OTROKA..TO JE ABSURDNI A NEBEZPECNY TAKOVY CESKA BOLSEVICKA MENTALITA!!! TOHLE NEMLE PRO TY LIDI ZADNY SMYSL,JENOM PRO TY KURVY TO MELO SMYSL,PROTOZE JIM TAM LIDI MAKALI ZADARMO,TO JE SPROSTY!!BEHEM PUL ROKU SI TY PESTIE NA MESTECH ZVYKLI NA TO,ZE JIM NEZAMESTNANI BUDOU DELAT OTROKY!!ZVYKLI SI RYHCLE CECHACCI A PRISLO JIM TO V PORADKU!!PRO TAKOVY VECI JA CESKOU SPOLECNOST PROSTE NEUZNAVAM,NEJSOU SOUDNY,SPRAVNYM,POCTIVY!! JSOU TO KLONY A POZUSTATEK BOLSEVIKU A NACISTU!!DEKUJU,ZE TOHLE FANATICKY SVINSTVO ZA VCASU USTAVNI SOUD ZASTAVIL,TO BY DOPADLO SPATNE!!ZBYLI BY TU JEN OPTROCYA STAT BY SEL DOPRDELE PROTOZE OTROCY NEMAJ MZDU A NEODVEDLI BY NIC STATU,ZAMESTNANCI ZA MZDU BY BYLI PROPUSTENY A NABRALY BY SE JEN OTROCY,TYHLE SVINE TO CHTELI PROSADIT I PRO SOUKROMNIKY!!ABY NEZAMESTNANEJ CLOVEK VYDELVAL PENIZKY NEJAKY SOUKROMY FIRME NEBO NEZISKOVCE,KTERA SE STATEM NEMA NIC SPOLECNYHO!!HANBA!!BYLA BY TU NAKONEC 100% NEZAMESTNANOST DIKY TYHLE STUPIDITE OD HLUPAKA DRABKA-KDE VUBEC JE JEHO KOLEGA??V BASE NEBO VE VAZBE ZA UPLATKY???TYHLE KRYSY SI VOLITE???
ee
1. 12. 2012 12:22
doufam,ze ludmilka bude rozumna a prestrane otravovat s verejnou sluzbou a bude se venovat(za 300 koliku mesicne) smyslplne praci jako mynistine prace a ze zacne vytvaret podminky a prostor pro nova pracovni mista(ale za mzdu) a proto aby tahle zeme mela nejakou uroven a aby se v ni lid citili dobre a nemeli strach,ze si z nich bude nekdo delat otroka.........je rok 2012 a myslim si,ze tahle zeme za t ech 40 let komancu si uzila dost zakazu a prikazu!!!ludmilko,venuj se smyslplne praci a zajisti lidem praci a na vyrabeni otroku se vyser,ber to tak,ze mas jen rok do voleb,nez nasotupi levice,tak si udelej dobry obrazek u lidi a ne jako jarda drabek,ktery au potkam,tak mu plivnu do oci
doufam,ze uz nebudou skodit dal a zacnou za nase penize vymyslet pozitiva a ne negativa pro lidi
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
ff
1. 12. 2012 12:39
debilku milerovou pravou ruku toho zlodejicka drabka musel sekretariat ustavniho soudu upozornit aby prestala po rozhodnuti ustavniho soudu,ktery zrusil otroctvi posilat otroky na nucene prace!!tohle je sila ,ze ji to nenapadlo samotnou obvolat urady prace a rict jim,agby prestali vyuzivat otroky pro svuj prospech!!svedci to o jeji"kvalite",profesionalite,charakeru,.....za 300 koliku mescine ji to mohlo napadnout ,ze to co naridi ustavni soud proste plati!!je videt,ze to je asocialni neprizpusobiva krysa jako drabek co rada porusuje lidska prava a ustavu!!tyhle lidi nerepektujoou nic ani ustavni soud a tyhle lidi delaj na ministerstvu?????????????????????????????????????je tohle normalni???
bobo
1. 12. 2012 18:01
Lidé,kteří museli nedobrovolně vykonávat tuto potupnou veřejnou či nedobrovolně-dobrovolnou činnost,by měli být státem odškodněni,poněvadž to bylo v rozporu s listinou lidských práv a svobod.Chceme finanační odškodnění za dobu po kterou byly tyto nucené príce vykonávány..
Bylo porušeno mezinárodní právo o nucené práci a Listina zákládních práv a svobod ČR hned v několika bodech
Diskuse
ABC
2. 12. 2012 02:36
A oni mají ještě tu drzost něco zvažovat? Odškodné je na místě!

1) Započítat odpracované hodiny do důchodu!
2) Vyplatit za odpracované hodiny alespoň minimální mzdu!
(Ne)volte zmrda Becherovku!
Diskuse
ABC
2. 12. 2012 05:39
Jaké kroky by měla současná vláda podniknout k odškodnění občanů, kteří do režimu veřejné služby dosud nastoupili, jakož i k odškodnění těch, jejichž práva byla krácena, protože se odmítli tomuto protiústavnímu institutu podrobit?

Zeman, kandidát na prezidenta odpovídá:
Nevidím důvod pro odškodnění, protože rozhodnutí Ústavního soudu není retroaktivní. Souhlasím s tím, že veřejné práce by neměly být prováděny ponižujícím způsobem, ale na druhé straně, veřejně prospěšné práce i veřejnou službu považuji za užitečnou formu jak lidem, kteří byli dočasně postaveni mimo pracovní proces, uchovat si základní pracovní návyky.

...tedy, když Vás někdo okrade, zmrd nevidí důvod pro vrácení.
Zeman je vypitý mozek
Diskuse
Nezaměstnaný
2. 12. 2012 06:20
Ten blb nepochopil, o čem rozsudek je.
Samozřejmě, že když us konstatoval, že to bylaf orma nucené práce, tak z toho vyplývají důsledky a sice tyto:
Ti , kteří ji absolvovali, tedy prošli jinými slovy v duchu verdiktu us formou nucené práce a dle úmluvy y r. 1948 MOP musí být i tak honorována. Toto je mezinár, úmluva, tudíž vyšší právní účinnosti. Takže , ikdyby obecné soudy na to kašlaly až po nejvyšší soud, tak v ESPL by to již prošlo . Takže kecy o rektroaktivitě jsou scestné. -Ten rozsudek neříká, že má platit retroaktivně, ale konstatuje, že se tu vykonávala forma nucené práce. Bylo přeci souzeno to, co se stalo , tedy retro = v minulosti. Tudíž samozřejmě, z podstaty věci vyplývá, že k poškození osob došlo a tudíž je na místě náhrada za mzdu obvyklou dle dané práce a místa a další náklady , dojíždění, více ušpiněných a opotřebených oděvních součástí a není vyloučeno, že i stravné .Takže samozřejmě , rosudek je odsouzením konání státu na nezaměstaných v minulosti , čili v RETRU , ne v budoucnosti, to by pak již byla RECIDAVA , podobně jako mukl, který by páchal i nadále po odsouzení tutéž trestnou činnost .Ostatně Drábková mullerová je vlastně recidivistka , chtěla by pokračovat v tom, co kurevník Drábek.
pepa nos
2. 12. 2012 09:29
na ministerstvu prace by se hlavne melo resit "co s nezamestnanosti" a "jak na nezmestnanost a NE "co s nezamestnanymi" a "jak na nezmestnane"! nezamestnani jsou jen dusledek nezamestnanosti!!je to jako by jste trestli lide ,kteri jsou nakazeni virem HIV misto aby se trestali ti co HIV roznesli-nezamestnanost se neda resit tak,ze si z nezamestnanych udelam otroky a budu spolehat na to,ze se diky tomu sami odhlasi z pracaku a pak budu rikat,ze jsem snizil nezmestnanost!!:))),naopak nucenymi pracemi tenhle debil drábek tu nezamestrnanost právě zvysil ,protoze ty lidi bez prace jeste vice svazal,jeste vice je hodil ke dnu a nechal je sproste makat zadarmo 20h tydne a chodit 3x tydne se hlasit na postu(tohle hlaseni stoji 300 milionu rocne,je to zisk jen pro ceskou postu),tim ze nezamestnaní museli 20h zdarma otrocit pro nejake neziskovky,ktere nemaji se statem nic splecnyho a vydelavat jim penize si ti lidé nemeli cas najit praci a zustali nezamestnaí proste déle-tohle je prave jeste vice demotivovalo,svazovalo,financne rujnovalo(doprava,svacina,obleceni) a naopak je tohle ze spolednosti jeste vice vyradilo nez zaclenilo!!tyhle debility z dilny jardy drábka naopak vysalo statni pokladnu jeste vice a nezamestnanost se zvysila-donez-300 milionu rocne a kazde mesto dostalo asi 200 000 korun na nakup "naradi" pro otroky!!jj naradi ja vim:))))) a k tomu par peknych gratis vecirku pro uredniky!!na tomhle vydelal jen jarda drabek nikdo jinej,stat prodelal,investoval,ale nezamestnanost se zvysila,nezamestnani otrocy nemeli mzdu,takze neodvadeli statu nic,pro stat to smysl nemelo a pro ty lidi uz vubec ne!!tohle by videlalo prachy jen nejakejm neziskovkach,ktery nepatri statu a soukromnikum,protoze jarda planoval dohazovat otroky prave soukromym firmam-firmam,ktere vlastni prave dobytci jako je on,aby pekne bohatli na ukor ostatnich a aby jim tam otrocy makali gratis,ale ty firmy by statu neodvedli vubec nic!!,tenhle smejd jarda drabek mel za 300 koliku mesicne co dostava od naseho statu z nasich dani kazdy mesich na pasku radsi vytvaret podminky pro nova pracovni mista(za mzdu) a bojovat s nezamestnanosti,ale rozhodne ne tim,ze budu spolehat na to,ze se diky jeho bolsevickofasitickym praktikam ten chudak nezamestnanej sam odhlasi:)))) nucene prace a otrokarstvi je proste protizakonne,nelidske,protiustavni!!!tak takhle ne!!!ty lidi co zavedli verejnou sluzbu bych proste propustil,protoze neodvedli dobrou praci naopak stat utratil penize!! a hodne moc penez,ktery se dali pouzit na vytvareni novych pracovnich mist.,tyhle uredniky co tohle zavedli bych propustil,protoze jsou neschopny a statu a lidem akorat skodi......27.11. je dnem osvobozeni a demokracie!!a ted by se meli zacit vytvaret nova pracovni mista za mzdu a ne vytvaret pracovni mista pro otroky-to umi kazdej smejd prece
NEZAMESTNANI NENESOU ZODPOVEDNOST ZA NEZAMESTNANOST
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
JAN
2. 12. 2012 09:32
NEZAMESTNANI NEJSOU ZODPOVEDNÍ ZA NEZAMESTNANOST!!!ZA NEZAMESTNANOST NESE ODPOVEDNOST MINISTERSVTO PRACE,KTERE JE NESCHOPNE
NEZAMESTNANI NENESOU ZODPOVEDNOST ZA NEZAMESTNANOST
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
JAN
2. 12. 2012 09:32
NEZAMESTNANI NEJSOU ZODPOVEDNÍ ZA NEZAMESTNANOST!!!ZA NEZAMESTNANOST NESE ODPOVEDNOST MINISTERSVTO PRACE,KTERE JE NESCHOPNE
Konec nucených prací v Česku
Diskuse
Kossuth
2. 12. 2012 09:33
Více na:
http://bajnar.blog.idnes.cz/c/308007/Konec-nucenych-praci-v-Cesku.html
verejna sluzba byla protizakonna,stejne jako vse z dilny jardy drabka mistra sisky:)))
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
rrr
2. 12. 2012 09:57
tihle hosankove co tuhle verejnou slluzbu vnutili nasi spolecnosti by meli jit sedet za vlastizradu!!politik ma byt spolecnosti prospesny a ne ji skodit-takhle se na zapade politika nedela-ti resej,jak lidem zlepsit zivot ne jak jim ho zhorsit:)))na ministerstvu prace by meli mit pracovat rozumní mlady inteligentni kreativni lidé a ne nejaký zakorklý 50tilety neschopný líný zlodejský bolsevici co zili jen v utaku a tak se na nic jineho nez utlak nezmuzou chudinky!!tihle lidi jenom skodi,oni si maj vsugerovany jeste z minuleho rezimu,ze urednik ma byt pro obcana postrach,ale tak to neni:))) urednik ma obcnovi pomhat od toho tam je,urednik neni od statu placen za to aby skodil obcanovi,ale to si tihle bolsevicky stary blbci proste neuvedomujou,tenhle drabek co cely zivot "podnikal"(vime presne jak:)))prosazoval zajmy doukromych spolecnosti a ne zajmy naseho statu a nasich obcanu!!!prosazoval zajmy soukromych spolecnosti(ceska posta,fujitsu,ceska sporiteln atd atd)-vse delal zamozrejme za uplatek ,tohle nei politik ale lobista a zlatokop
prezidentska volba
Diskuse
block
2. 12. 2012 10:22
važně jsem uvažoval že bych dal hlas v prezidentskych volbach zemanovy ale ted už v žadnem připadě za ty jeho vyroky k veřejne službě že by on osobně žadne odškodněni nedaval u mne už ma utrum naopak kdo se hodně zastava nezaměstnanych a chodi pravidelně na charity je pani fišerova možna ji dam svuj hlas zda se my že to je ferova ženska a ještě k panu fišerovy je to velky karierista kdo je u moci tomu uklonkuje takovy to je člověk
odškodnění
Diskuse
bea
2. 12. 2012 11:29
Dobrý den ,
já rovněž musím souhlasit s odškodněním těch všech lidí,kteří museli nedobrovolně a z přinucení vykonávat buď veřejnou nebo tzv,"dobrovolnou činnost!" Rovněž jsem toto zažila,mám střední školu,ale bohužel kvůli horšímu zdraví a věku nemohu práci sehnat.Takže jsem musela i přes můj nesouhlas vykonávat !dobrovolně-nedobrovolnou" službu,která byla v jedné školce,kde jsem musela např 7.8 hodin stát na nohách a žehlit kupy prádla nebo v zimě při -20 stupních odklízet těžký ,mokrý sníh,v parném létě kopat zahradu ,kde bylo plno komárů ,na podzim odklízet velké množství mokrého listí atd.,atd Toto jsem vykonávala asi 3 roky,kdy se mi zhoršil velmi zdravotní stav,nebyly to práce vhodné pro ženy.Hodněkrát jsem to oplakala,nevěda co činit,jak se bránit proti tomuto bezpráví.Neslo to jak morální,tak fyzické utrpení,které si nikdo nedovede představit.Bylo to,jakoby jste byl zločinec,odsouzený na Sibiř k nuceným pracem.Podala jsem stížnost i k Ombudsmenovi a presidentu republiky,který se ovšem zachoval velmi chladně.
Proto souhlasím s finančním odškodněním nás všech takto postižených ,i těch,kteří toto odmítly a byly jim peníze kráceny velkou částkou. Morální odškodnění již je bezpředmětní,poněvadž lidé jiý byli veřejně poníženi a to již nikdo nespraví.Tudíž chci finanční odškodnění. Děkuji Bea
Re: Re: Náhrada za nařízenou veřejnou službu? Lidé šanci mají, míní právníci
Diskuse
Jana
2. 12. 2012 11:34
Ano souhlasím,podat hromadnou žalobu a chtít finanční odškodnění!!!
zase VS
Diskuse
Petr
2. 12. 2012 17:19
http://www.novinky.cz/domaci/286514-mullerova-verejnou-sluzbu-zachovame-nezamestnanym-bychom-ji-i-zaplatili.html
Alena
Diskuse
Zachovaná VS?
2. 12. 2012 17:21
http://www.novinky.cz/domaci/286514-mullerova-verejnou-sluzbu-zachovame-nezamestnanym-bychom-ji-i-zaplatili.html Jak to myslí částečně ,že by stát platil?Snad existuje minimální mzda a pokud ne, je to zase protiprávní.

 

Nezaměstnaná
3. 12. 2012 18:17
Tak města si stěžujou,že nebude mít kdo v zimě uklízet,technické služby budou muset dělat přesčas.Neni problém ,můžou přibrat zaměstnance.Ale zase to chtěj řešit podivně přez UP hlavně aby nás zase nemuseli platit .Zase jim třeba na rok nakej podvod vyjde.
honza
3. 12. 2012 18:33
konečně je zrušeno otroctví!budme hrdi,že jsme češi a že nemusime otročit!mužeme být hrdi na to odkud pocházíme a že patříme mezi demokratické země,které neporušují lidská práva
diky ustavnímu soudu opět mužeme být hrdi na to,že jsme demokratická země
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
petr
3. 12. 2012 18:55
tady ta práce fakt není a to je hlavní a prvořadý problém,který by se měl řešit-ti lidi co tu práci nemužou najít nemužou být postihováni a buzerováni to nikam nevede a je to porušování lidských práv a ustavy,když ta práce bude,tak lidi budou pracovat to je logický!jenže tady fakt práce neni a ti lidi za to nemužou býr přeci trestaný,konečně se veřejná služba zrušila a mužem být hrdi na to,že jsme česi a že žijem v demokratické zemi a že lidi tu nejsou ponižovaný jako za komunistu. ,díky ustavnimu soudu
je potřeba dát lidem práci- a ne veřejnou službu
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
michal
3. 12. 2012 19:12
je třeba sem přivézt zahraniční investory a firmy,aby tady rozjeli své závody a dali lidem práci a vytvářeli tady pracovní místa,třeba za to,že by nemuseli platit daně,nebo jim dát ulevy,plno zahraničních investoru a velkych firem z celého světa by to sem určitě přitáhlo
Donez
Diskuse
Pavel
3. 12. 2012 19:16
A kdy se zruší DONEZ?
jiří kučera
3. 12. 2012 19:19
tohle porušování lidských práv by se nikdy nestalo kdyby lidé nevolili pravici-ods,top 09 špínu-tihle zloději dělaj ostudu naší zemi a ponižujou lidi
jsem hrdý na to že jsem čech a že se tu neporušují lidská práva a práva občanu
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
m.s.
3. 12. 2012 19:43
je třeba dělat politiku pro lidi-tzn.dát jim práci-a ne vymýšlet negativní a zbytečný reformy,který nic neřeší a porušují lidska práva,pořád patříme mezi země s nejnižsím deficitem,musí se tu vytvářet nová pracovní místa
venca
3. 12. 2012 19:49
díky ustavnímu soudu jsme zustali demokratickou zemí
Re: pani mylerova
Diskuse
Brumedy
3. 12. 2012 20:21
Placena, ale bez řádne prac.smlouvy,žádné nároky v případě PN,žádné nároky v případě prac.úrazu, nebo žádný zápočet do důchodu,či nároky v případě těhotenství, jak je to v klasické prac.smlově a tak dále.
Brumedářka vyšpekuluje něco za almužnu za pracflek do placu obci...Stopro to nebude prac.místo.A hodně občanů hledá třeba i půluvazky, ale to neudělají...
ponižující veřejná služba stála akorát další prachy. ....(pro někoho)
Od 27. 11. 2012 nesmí úřady práce lidem vnucovat veřejnou službu
pavel
3. 12. 2012 20:44
zajímalo by mě kolik stát za tu ponižující veřejnou sluzbu utratil kolik utratil za nákuk něřadi a vest ,navíc ti lidi co byli nuceni pracovat bez mzdy zadarmo neodvedli státu nic
milan
3. 12. 2012 22:02
člověk co celý život pracoval a odváděl daně ze své mzdy daně a platil si pojišteni musi zadarmo pracovat,vykonávat veřejnou sluzbu a vejene prospesne prace jako kriminalnik a investovat do dopravy,svačin a oblečení?kde to jsme?v roce 1950?nebo v roce 1985?
patrik
3. 12. 2012 22:22
veřejná sluzba porušovala ochranu osobnosti,protože kazdý viděl.že máte oranžovou vestu s nápisem veřejná služba a že jste bez práce,bez peněz a nezaměstnaný a toho nezaměstnaného to diskriminovalo a ponižovalo
Je jedno
Diskuse
nezaměstnaný
3. 12. 2012 23:21
co magorka drábková vymyslí. jelikož bylo us konstatovnao,. že byly porušena úmluva o potírání forem nucené práce, tudíž z této úmluvy vyplývá, že kdyby tato fuchtle nabídla opět veřejnou práci za třeba 20 kč na hod. (aby se jako vlk nažral a koza zůstala celá), tak jí to lze bez jakéhokoliv postihu odmítnout,. Jelikož ta nabídka musí dle verdiktu us být vžd dobrovolná, na to nezapomínejte Vy všichni MUSÍ BÝT DOBROVOLNÁ. Takže když onen nezaměstnaný odpoví, že kč 1000 / 80 hodin je málo tudíž nenastoupí, protože dle úmluvy o MOP musí být práce honorována dle sazeb a druhu práce v místě obvylých , takže třeba zametání v Praze kč 120 , v Teplicích kč 80 a pod. Dále se odpoví , že musí být též za ni odvedeno sociální pojištění .
jjiank, řečé té kurvy jsou pro mne asi jako rady mukla, pobývajícího v nápravně výchovném ústavu .
NRZP – Návrh žaloby a návrh na předběžné opatření (sKarty)
Diskuse
Kossuth
4. 12. 2012 06:48
Návrh žaloby na zdržení se pozastavení výplaty sociálních dávek v případě, že by dávky byly pozastaveny z důvodu odmítnutí převzít Kartu sociálních systémů (sKartu). Současně Vám posílám Návrh na předběžné opatření k této žalobě, a to je proto, aby soud rozhodl o pokračování výplaty dávky až do vyřešení sporu. Tento vzor je potřeba vyplnit a zaškrtnout vždy jaké dávky se Vaše žaloba a návrh na předběžné opatření týkají.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Vážení, sděluji Vám, že v souladu s § 5, odst. 4 a odst. 8 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů vyslovuji svůj nesouhlas s tím, aby moje osobní údaje byly z databáze Úřadu práce ČR poskytnuty dalšímu komerčnímu subjektu, například České spořitelně a.s. k dalšímu zpracování.

Prosím, abyste toto udělali co nejdříve. Paní ministryně dosud nepozastavila vydávání sKaret, i když je to logický krok v současné situaci a já jsem ji k tomu opakovaně vyzval. Skarty jsou dosud stále vydávány a proto je potřeba být v této věci aktivní. Pokud Vám po Vašem prohlášení o Vašem nesouhlasu s předáváním Vašich osobních údajů bude zaslán dopis s výzvou k převzetí sKarty, dopouští se Úřad práce trestného činu.

Více na:
http://www.nrzp.cz/aktualne/informace-predsedy-nrzp-cr/926-informace-c-95-2012.html
Odmítnete sKartu? Dávky zatím nikomu nepozastavili
Diskuse
Kossuth
4. 12. 2012 06:50
Více na:
http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=764883#utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-5
Česká televize - fašizace pokračuje!
Diskuse
ABC
4. 12. 2012 20:42
Opět jsem se díval na zprávy, kde bylo řečeno, jak nezaměstaní kašlou na veřejnou službu a již nehodlají docházet k výkonu této "práce". O tom, že je celá VES protiústavní a že za ni nedostávali lidé ani korunu nepadlo ani slovo. Nemohu si pomoci, ale toto musí dělat ČT záměrně a divákům (hlavně těm primitivním) vnucovat představu, že nezaměstaný je jen líná socka. Hlavně, že tihle šéfredaktoři berou těžké peníze z daní všech a nehnou ani prstem! Připadá mi to, jako kdyby do ČT byli dosazeni lidé z ODS a TOP09 do manažerských pozic.
Re: Česká televize - fašizace pokračuje!
Diskuse
ALENA
4. 12. 2012 23:09
Myslím. že obce i města maj dost financí na zaplacení pracovníků,budou si pořád stěžovat.stačily v Praze ty koryta betonový v jiným městě zase drahý lavičky, skluzavky ,předražený zbytečnosti nad kterými zůstává rozum stát.A ještě by se jim líbilo ,aby z nás dělali debily .A jak říkal starosta ,že to přišlo v nepravou chvili ,tak má misto mozku asi nas....
top09 a donez
Diskuse
nezaměstnany
5. 12. 2012 08:32
muže my tady někdo rozumně řict jak to bude do budoucna z donez pro nezaměstnane jestli to časem zruši ustavni soud nebo tento protipravni projekt bude pokračovat dal pokud by pokračoval myslim si že by se nezaměstnani měli obratit na štrasburk poněvadž česke soudy s tim asi nic nehodlaji dělat jinak top09přeji aby se celostatnich volbach vubec nedostala do parlamentu jsou to asocialove že většich neni
 
Re: top09 a donez
Diskuse
nezaměstnaná
5. 12. 2012 09:21
já už chodím podruhé na DONEZ a na pracáku mi řekla, že můžu takhle chodit neustále do kola, dokud si nenajdu práci.... takže už chodím 6 . měsíc, mezitím jsem chodila zadarmo na veř. službu, přitom nepobírám ani korunu, je to ponižující...
Re: Česká televize - fašizace pokračuje!
Diskuse
sarka
5. 12. 2012 10:59
Taky jsem přesvědčena,že media záměrně a to nejen ČT,překrucují fakta,jak se to má s VS doopravdy.Ať vytvoří místo VS pracovní místa,kde lidé budou pobírat alespoň min.mzdu,odpracovaná doba ať se započítává na důchod atd.A né zase vymýšlet, jak celou věc přechytračit a nahnat ty, co díky tady tomu systému nemají práci na VS a prý, by snad i něco zaplatili,jak vymýšlí brumenda.
Re: top09 a donez
Diskuse
PODIVEN
5. 12. 2012 11:34
Já když se zaeviduji na Ú.P tak jsem zaškrtl že nedávám souhlas aby POŠTA dostala údaje o mě.Na žádný DONEZ nechodím.
Re: top09 a donez
Diskuse
Kossuth
5. 12. 2012 15:27
Co se týče protiprávního systému DONEZ, tak je nejdříve třeba, aby někdo podal Ústavní stížnost, která dle mého názoru musí uspět, do té doby bude DONEZ zřejmě pokračovat dál.
Re: Re: top09 a donez
Diskuse
Kossuth
5. 12. 2012 15:31
Píšete, že nic nepobíráte, v tom případě se můžete na vlastní žádost odhlásit z evidence uchazečů o zaměstnání, bez udání důvodu a nemusíte se jako trestanec dostavovat v termínech na poštu.
Re: Česká televize - fašizace pokračuje!
Diskuse
Kossuth
5. 12. 2012 15:38
Souhlasím, ČT záměrně veřejnost nepravdivě informuje a snaží se nabudit dojem, že VES je to stejné co VPP, tzn., že za VES je placená práce, k tomu ještě v ČT vymysleli speciální název „veřejné práce“. Navíc mám dojem, že se v ČT snaží nezaměstnané mystifikovat nebo dokonce stigmatizovat v tom smyslu, že jde snad o osoby pro společnost nebezpečnější než trestanci. Celá situace nebezpečně připomíná situaci před 2. světovou válkou Německu, kde byly takovýmto způsobem stigmatizováni židé, jako ti co za všechno můžou. Jsou tu i další společné znaky např. osoby židovské národnosti museli nosit tzv. „Davidovu hvězdu“, tak jako u nás museli nezaměstnání nosit reflexní vestu s nápisem „veřejná služba“ atd.
Jen tak pro zajímavost si zkuste z archívu ČT přehrát vyhlášení nálezu ÚS.
Re: top09 a donez
Diskuse
Radek
5. 12. 2012 20:01
S DONEZ je to tak, že právně neexistuje, takže to ÚS může těžko zrušit. Tedy mohl by zrušit zákon umožňující přenášet úkony ÚP na kontaktní místa veřejné správy, ale to samo o sobě není protiústavní, protiústavní je až to, jak ÚP toho zákona zneužívá.

Účinnější by asi v tomto případě bylo bombardovat poskytovatele dotace (Evropský sociální fond) stížnostmi na zneužití a vyzvat jej, aby dotaci pozastavil, případně ji požadoval vrátit. Tím by DONEZ okamžitě skončil. Jinak ta akce byla asi na 2 roky, takže za rok skončí sama, pokud ji někdo nestopne dřív, nebo naopak neprodlouží.

Jinak pokud nezaměstnaný od státu nic nepobírá (to je dnes většina), může aplikovat to, co jsme tu doporučovali pro vyhnutí se nuceným pracím, každý druhý měsíc se na pár dnů odhlásit z evidence (na přelomu dvou měsíců). V tomto případě ani není třeba tajit důvod. Za odhlášení kvůli šikaně (DONEZ) není žádná sankce.

Zajímavá je informace, co tu píše PODIVEN, že je možné nedat souhlas s předáním údajů poště. O tom nevím, to je asi něco nového. V tom případě by ale měli ti, kdo jsou v evidenci delší dobu, dostat před odesláním na poštu papír, kde by ten souhlas s předáním osobních údajů poště měli dodatečně udělit, nebo odmítnout. Byl teď někdo z dlouhodobě nezaměstnaných zařazen do DONEZ a podepisoval nějaký souhlas?
Re: Re: top09 a donez
Diskuse
dafifi
5. 12. 2012 20:17
Zaevidovala jsem se znovu na UP koncem zari, po predchozim odhlaseni zacatkem srpna. Pri vypisovani listin jsem si tohoto vsimla a zatrhla jsem moznost, ze nesouhlasim s predanim svych osobnich udaju poste. DONEZ mi zatim nikdo nenabidl.
Re: Re: top09 a donez
Diskuse
Kossuth
6. 12. 2012 07:07
Při vyplňování žádosti o zprostředkování zaměstnání nedáte souhlas s tímto:

Souhlasím, aby Úřad práce ČR předával České poště moje rodné číslo, popř. datum narození, při všech výplatách, které mi bude zasílat poštovní poukázkou:

Potom by vás na DONEZ poslat neměly a snad, ani nemohly, ještě mě napadá co zkusit vypracovat "žádost", že nesouhlasíme s předáváním osobních údajů z databáze úřadu práce jiným subjektům v tomto případě České poště s.p. jako to udělaly postižení s ČS (sKarty).

Žádost o zprostředkování zaměstnání
https://formulare.mpsv.cz/okprace/cs/form/edit.jsp?CMD=EditForm&FN=ZproZ120101806&SSID=S8PDrh2h8VnJejDmY1ftUcTq6pQYn_nx

Zdroj: MPSV
Ombudsman: Šikana nezaměstnaných na poště musí skončit
Diskuse
Kossuth
6. 12. 2012 07:10
Brno - Veřejný ochránce práv Pavel Varvařovský napadne u soudu systém nazvaný Docházka nezaměstnaných, který od loňského podzimu prosadil exministr práce a sociálních věcí Jaromír Drábek z TOP 09.

Více na:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=765276#utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-4
Re: Re: Re: top09 a donez
Diskuse
sarka
6. 12. 2012 09:25
Já, jsem také nedala souhlas s předáním mých osobních údajů České poště, donez jsem neabsolvovala.Jen nevím ,jak je to s donezem pro ty, co nepobírají ani nepobírali žádné dávky.Lidé co nic nepobírají, by snad na donez neměli být zařazováni,ale nevím to jistě.
DONEZ=šikana
Diskuse
ladislav
6. 12. 2012 10:53
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=765276#utm_source=atlasHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-4
Ombudsman: Šikana nezaměstnaných na poště musí skončit
Diskuse
Konec DONEZu?
6. 12. 2012 11:29
Brno - Veřejný ochránce práv Pavel Varvařovský napadne u soudu systém nazvaný Docházka nezaměstnaných, který od loňského podzimu prosadil exministr práce a sociálních věcí Jaromír Drábek z TOP 09.

Podle Varvařovského jde totiž v podstatě o šikanu, která nemá s prevencí proti nelegálnímu zaměstnávání a hledáním nové práce nic společného.

Jde o výjimečný krok, jelikož žalobu k ochraně veřejného zájmu podává ombudsman pouze v ojedinělých případech. Poprvé tuto svou pravomoc využil v případě stavby solární elektrárny, podruhé tak učiní právě u projektu Docházka nezaměstnaných (DONEZ).

Část nezaměstnaných se musí od letošního ledna po dobu obvykle tří měsíců hlásit na pobočkách CzechPointu, konkrétně u přepážek České pošty. Mají tak činit až třikrát týdně v předem přesně určených časech stanovených úřadem práce. Omluvy jsou možné jen ze zákonem stanovených důvodů, jako je například nemoc nebo péče o malé dítě. Lidé nemají nárok na proplacení zvýšených nákladů na dojíždění.

Drábek si od novinky sliboval, že omezí nelegální práci nebo ušetří na podpoře, protože "černí zaměstnanci" se nebudou moci v pracovní době takto hlásit.

"Máme nachystanou žalobu k ochraně veřejného zájmu. Na základě konkrétního případu chceme napadnout praxi, která se opírá o děravý zákon," potvrdil Varvařovský online deníku Aktuálně.cz. Žalobu podá do konce letošního roku u Krajského soudu v Brně.

K žalobě jej přiměl případ ženy, která byla kvůli jedné vynechané návštěvě pošty vyřazena z evidence nezaměstnaných. "Proti návštěvám pošty ani neprotestovala, ale pak z omluvitelných důvodů prošvihla jeden termín. Úředníci se s ní vůbec nebavili a vyřadili ji z evidence," říká Varvařovský.

Poté, co Ústavní soud v minulém týdnu zrušil posílání nezaměstnaných na takzvanou veřejnou službu bez nároku na odměnu, tak půjde o další soudní spor týkající se jednoho z důležitých "reformních" kroků exministra Drábka v sociální oblasti.

Podle Varvařovského má posílání nezaměstnaných na pošty podobné chyby jako veřejná služba. Tu ústavní soudci ostře zkritizovali a našli v ní několik porušení ústavních práv občanů.
Na poště vám práci nenajdou

Ombudsman prověřoval fungování systému Docházka nezaměstnaných na poštách a zjistil, že tato povinnost lidem v hledání práce nijak nepomáhá. Nefunguje ani jako prevence proti nelegálnímu zaměstnávání.

„Lidé maximálně dostanou na poště přehled volných míst, který si ale mohou vytisknout doma. Prostě ti nezaměstnaní se tam dozví - nechtějte po nás žádné služby. Já neříkám, že takový systém nemůže fungovat, ale nemůže fungovat takto," říká Varvařovský.

Nezaměstnaní lidé, kteří se musí hlásit na poštách, jsou na tom podle ombudsmana v podstatě hůře než lidé, kteří si odpykali trest za nějaký trestný čin. Ti se také musí čas od času hlásit příslušným úředníkům, ale u nezaměstnaných je frekvence hlášení mnohem vyšší.

„Nezaměstnaný, který nic neudělal a jenom přišel o práci, chodí na poštu dvakrát, třikrát týdně. Ta frekvence je šílená," zdůrazňuje Varvařovský.

Drábkem prosazené kontroly nezaměstnaných pomocí poboček pošty kritizoval ve své zprávě o stavu lidských práv v Česku například také Český helsinský výbor. Systém označila předsedkyně výboru Anna Šabatová za šikanu.

Za první pololetí zařadily úřady práce do projektu DONEZ téměř 67 tisíc uchazečů o zaměstnání. Kvůli nesplnění povinností bylo zahájeno správní řízení s 6154 uchazeči o zaměstnání a hrozí jim vyřazení z evidence uchazečů o zaměstnání, což znamená i ztrátu podpory.

Ministerstvo práce a sociálních věcí projekt dlouhodobě obhajuje. Argumentuje čísly o stamilionových úsporách na podpoře pro lidi, kteří pracují načerno a přitom chtěli pomoc od státu.

Neuvádí však, kolika lidem tento systém pomohl skutečně získat práci.

Na otázku, zda po rozhodnutí Ústavního soudu ohledně veřejné služby bude prověřovat i fungování systému DONEZ, ministerstvo během středy neodpovědělo.
pepa
6. 12. 2012 12:16
je sprosty nekoho nechat pracovat zadarmo s tim,ze je to pro jeho dobro,protoze by si mel udrzovat pracovni navyky!!tohle je neakceptovatelny a vetsina cechacku to proste nechapu......az kdyz se to zacne tykat jich,tak teprve potom menej ty svoje nackovsky "nazory",ktery jen ostatnim skodi!!nikdo na svete nepracuje pro radost a pro to,ze si chce urdrzovat pracovni navyky-kazdej inteligennit clovek pracuje PRO a ZA penize-nikoliv zdarma a to bolsevici,ktery rádi poslapavaji lidska prava proste nechapou a nikdy nepochopi....protoze to jsou debilove s nizkym iq a vysokym sebevedomim:)))---nikdy nevolte ods,top09,nebo zemana,protoze potom budete muset respektovat a dodrzdocvat jejich stupidni zakony,ktery jsou vzdy namireny proti chudsim!!volte levici ta neni asocialni
tomáš
6. 12. 2012 12:26
a co drábek a ostatni,ktery berou za nic každý měsic od státu na pásku 350 000??za co dostatává takový peníze?
Re: Ombudsman: Šikana nezaměstnaných na poště musí skončit
Diskuse
Nojob
6. 12. 2012 12:54
Mne by zajímalo, jak na poště ví, kterou práci mi mohou nabídnou. Vždy ani neví jakou mám kvalifikaci nebo můj zdravotní stav. No možná, že úředníci dávají na poštu můj kádrový profil, aby tam věděli, jakou práci mi mohou nabízet. Jestli mne to někdy na té poště čeká, tak se mám na co těšit :-(
BILANCE
Diskuse
PODIVEN
6. 12. 2012 14:43
Platy velké jako dávky,směny,špína.Při úraze ti to vedoucí vysvětlí jak to tu máme zařízeno,rozhlédneš se a vydíš, že ostatní se bojí.Jako voják základní služby mimo jiné odpad z atomových elektráren.Nějak na nás Č.Z zapoměl.Pak mi úředník naznačí, že jsem luzér,pro něj je svět krásný.Děti se už kastují.Víte přátelé začněme se trochu hájit.VČERA JSEM KOUKAL NA TELEVIZI A MODROKNÍŽKOVÝ PÁNI BUDOU MĚNIT ZÁKONY-DOUFÁM ŽE MĚ ZNOVU NEPOVOLAJÍ.
Re: BILANCE
Diskuse
Gorilla
6. 12. 2012 15:12
Jeden modroknížkovej zamíří možná z ministerstva obrany do NATO))Na jeho místo na post ministryně obrany má zase zálusk paní Káča <> , která zatajila v majetkovém přiznání z roku 2010 příjem více než 18 milionů z prodeje domu, který spolu s manželem vlastnili v pražské čtvrti Trója, takže splnila kádrový profil politika, no Brumedářka má taky post ministryně na MPSV)))
Re: BILANCE
Diskuse
Gorilla
6. 12. 2012 15:20
A ještě ta prac. morálka, tak vysoké platy od nás, a výsledek:
Do práce přišlo ráno jen 50 poslanců, Nečas si tak mohl v klidu číst noviny.Pravidelné čtvrteční interpelace zkomplikovala nekázeň poslanců, kteří se ve své většině nedostavili do Sněmovny, a komora tak nebyla usnášeníschopná. Zatímco minimální kvórum pro hlasování je 67 poslanců, dopoledne našlo cestu do poslaneckých lavic pouze pět desítek nejstatečnějších zákonodárců.
zdroj http://www.novinky.cz/domaci/286947-do-prace-prislo-rano-jen-50-poslancu-necas-si-tak-mohl-v-klidu-cist-noviny.html
To si dovolit já v práci za směšný plat, tak letím....
Nebo UOZ nepříjit na DONEZ.... tak ten má třeba hned sankční řízení.
krysák drábek
Diskuse
ladislav
6. 12. 2012 15:22
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=765459#utm_source=atlasHP&utm_medium=newsbox&utm_term=position-7

vidíte ,že to jde VS můžem věnovat pietní vzpomínku, sockartách a Donezu taky,přinejhorším tento hoax zruší socdem a komunisti po volbách
Docházka nezaměstnaných je nedůstojná, ombudsman se obrátí na soud
Diskuse
Kossuth
6. 12. 2012 15:48
Více na:
http://www.novinky.cz/domaci/286970-dochazka-nezamestnanych-je-nedustojna-ombudsman-se-obrati-na-soud.html
Ombudsman: Co dál po zrušení veřejné služby?
Diskuse
Kossuth
6. 12. 2012 15:49
Více na:
http://www.ochrance.cz/tiskove-zpravy/tiskove-zpravy-2012/co-dal-po-zruseni-verejne-sluzby/
Re: Re: Re: top09 a donez
Diskuse
Radek
6. 12. 2012 22:28
Já se ptal na situaci dlouhodobě nezaměstnaného, který tu žádost vyplňoval před x lety, kdy tam ještě o poště nic nebylo, a tedy ÚP ten souhlas nemá, jestli by o něj musel před odesláním na poštu požádat. Zatím tu každý psal, že zařazení do DONEZ proběhlo ústně, že přitom nic nepodepisoval, jen další termín na poště.
Re: Re: Re: top09 a donez
Diskuse
Radek
6. 12. 2012 22:42
Možná měli na MPSV kontrolu UOOU a od té již nemohou posílat nezaměstnané na poštu bez souhlasu s předáním osobních dat poště, a ze zákona nemusí nezaměstnaný ten souhlas dát. Kde není písemný souhlas, bere se to automaticky jako nesouhlas. Pro nezaměstnaného je ze zákona povinný pouze souhlas se zpracováním osobních dat na ÚP. To jen pro úplnost, kdyby to tu četl ještě někdo jiný, aby ta informace byla kompletní.
VSE CO ZAVEDL DRABEK JE PROTIUSTAVNI A PRO STAT NEVYHODNY:))
J. Drábek z TOP 09 konečně opustil MPSV
papa
7. 12. 2012 10:53
vsechno co tenhle kokot drabek zavedl je protizakonny,nedemokraticky,protiustavni a hlavne to stroji prachy!!tenhle smejd stoji nas danovy poplatniky kazdy mesic 300 000(jeho plat),ale ty smlouvy,ktery on uzavira pekne se soukromejma spolecnostma vyjdou stat na pulmiliardy rocne!!je dobre,ze ten debil sráč skoncil,ale sedi dal v poslanecky snemovny a vesele dal pobira 300 000 mesicne a potencioanlne muze skodit dal!!libi se mi,jak se ted vsechno co tenhkle zmetek zavedl a podepsal s tem soukromejma spolecnostma vsechno rusi,protoze to je nezakkonny,protiustavni a nevyhodný:))) stat pochopil,ze je to fakt asi nevyhodny:))))diky temhle bolevickejm bastardum si tyhle spolecnosti tady krasne vydelavaj(kradou) na ceskych oveckach:))))vse co tenhle bolsevik zavedl je proste proti ustave,nezakony a vse jde jen na ruku tem spolecnostem-diky temhle kokotum jako drabek nebo klaus si tyhle spolecnosti muzou v nasem statu delat s nami co chteji........
Re: Re: top09 a donez
Diskuse
Nojob
7. 12. 2012 11:40
taková možnost v tom formuláři ohledně pošty byla??? Nějak mi to uniklo. Já dával jen souhlas s tím, aby udaje o mne měla jen česká správa sociálního zabezpečení.